lørdag 8. april 2017

3D strikkerier på høgt plan









Av og til så e da sånn at eg får dessa ADHD anfallo mine og ska kasta meg på et prosjekt allerede FØR eg har bestemt meg for koss da ska vera eller gjennomførat på mest mulig praktisk måte ...., umulig og forklara men sånn e da bare  - som når eg ville strikka endo et sånn 3D teppe som eg strikka mange av i fjor( se bilde over ) eller va da året før..hmm *glemsk*


Hvertfall så bare åpne eg pc og sette mønsteret mitt opp i PSP - et redigeringsprogram for det va jo myyye lurare en og ha da printe ut på ark, ja for dp blir mønsteret så lite siden detta er store mønster eg laga .... gjekk strååålandes da der, eg strikka og strikka og flytta bare "muso" etterkvart som eg strikka meg oppover i da prikkete mønsteret - da e ikke bare bare og strikka dei for her e da mønster og telling på kvar einaste omgang og ingen av dei e like nei ....




legge opp 500 masker og strikke i mange lange tima og da va blitt ca 12-13 cm langt ...juuhuu - detta blir bra, men du vett  - åpen pc, ei dama som røyke og må gå UT for og gjera da , ja som då har to maine conne katta som lure på detta på pc e for nåke  ...... ARGH , dei klare jo selvsagt og skubba på "musepeikaren" og eg komme inn igjen og strikke videre .... ca 5 omganga ....då legge eg da ned og kikka på 3D effekten ...ehhhh - øhhh, ate ka for nåke e detta då ....





detta e jo forskjøve med mange omganga og da ligna jo ikke på nåken ting - og SÅNN ska da IKKE vera....argh, e da muuuuligt .... eg  klikke ... eg starta rekka opp men med så mange omganga og tråda som vikkla seg inn og alt  i hop blei bare et kaos så da gjekk på håve i bosset ...

eg samla mot i nåken daga så la eg opp på nytt og eg bruke fortsatt pc - MEN eg lagra mønsteret for kvar einaste gong eg forlate PC min ja - og no e eg faktisk kommen ganska langt på da faktisk
*StevieG  - tidligare kaptein på Liverpool fc *  for dei som ikke drar kjensel på han :)






jaja - no e da snart påske og eg har handla inn masse gidisar som eg skulla ha i påsken., men du vett koss da e  - da nermast ligge og hyyyle ette meg i skapene *spis meg  - spiiiiis meg* så for og få fred med meg sjøl og min ADHD så bare henta eg da fram og starta gomla da i meg, einaste måten og få fred på har eg funne ut *ler*  og siden da e priskrig på kiwi for tio så kosta da jo bare 6,90,- for hektoen for tio så nytt påskesnop ska eg no endelig få tak i ... men bør eg da ... thats the big question *lernervøst*

Go klem fra meg te deg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails